De muziek aan het begin is "Possibility" van Thomas Newman. Van de soundtrack bij de film 'Pay it forward'.

Toegevoegd na 3 minuten:
De muziek uit het eind komt uit dezelfde film, is van dezelfde componist, en de titel luidt "In recovery".
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe heb je dat gevonden dan?
Amadea
9 jaar geleden
Met Soundhound.
corzijlstra
9 jaar geleden
In ieder geval hartelijk dank! Dikwijls, niet alleen bij TV Noord-Holland, hoor ik iets van "In Revovery" als sfeerachtetgrondmuziek. Ook een bekende sfeerachtergrondmuziek is het nummer "Porcelain" van Moby.
corzijlstra
9 jaar geleden
Volgens mij komt een klein strukje afgebeelde nummer "Pay it Forward - Possibility" juist direct na de uitzending van "Het is je gegund", als de uitzending van komende week wordt aangekondigd. Dat nummer bedoelde ik ook.
corzijlstra
9 jaar geleden
Ik heb nog eens "Het is je gegund" bekeken. Een deel van het nummer "Possibility" is ook aan het begin van de uitzending te beluisteren.