Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heette het tv-programma van vroeger waar je idool 3x vermomd was?

Ik kan me niet precies herinneren waar het over ging, maar volgens mij werd iemand dan 3x vermomd, als bloembezorger om maar een voorbeeld te geven, en dan kijken of diegene die voor het programma was opgegeven doorhad dat zijn/idool voor zn neus stond! Iemand enig idee??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het programma heette: 'Ushi & Van Dijk', en het onderdeel heet Lachen om 'Ushi & Van Dijk'
In 'Ushi & Van Dijk' neemt de verborgen camera een prominente plaats in, zodat Ushi en Wendy van Dijk bekende en onbekende mensen flink in de maling kunnen nemen.

In elke aflevering wordt een fan verrast door een bekende Nederlander. Deze confronteert de fan drie keer verkleed, en dus totaal onherkenbaar. De drie ontmoetingen worden vastgelegd door verborgen camera's. Aan het einde van de dag bezoekt Wendy de fan en vraagt deze of er iets aparts is voorgevallen. Dan laat Wendy de filmbeelden van die dag aan de fan zien. Als klap op de vuurpijl ontmoet de fan zijn held of heldin.

Naast de ontmoetingen tussen een fan en een bekende Nederlander zet de Japanse tv-anchor Ushi Herosaki elke aflevering een andere bekende Nederlander totaal op het verkeerde been, waardoor veelvuldig opperste verwarring ontstaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding