Wat is nu echt een leuke "verborgen camera" grap?

Zonder iemand te kwetsen of in gevaar te brengen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Het beste antwoord

Ik zag ooit een geweldig filmpje, maar weet niet meer waar die te vinden is en hoe die heette.
Ze hadden een wc-ruimte in een openbaar gebouw (niet in de wc zelf, maar de ruimte waar je je handen wast), waar geen spiegel zat, maar een lege plek waardoor heen je naar een precies dezelfde ruimte kon kijken.
En dan hadden ze een tweeling, met precies dezelfde kleding etc, en de een speelde dan het spiegelbeeld van de ander. Daardoor leek het alsof er wel een spiegel was.
En dan kwamen er dus af en toe mensen in die ruimte, en die zagen dan dus dat de ruimte en die vrouw wel 'weerspiegeld' werd, maar zagen hun eigen spiegelbeeld niet. En dan vroegen ze het aan die vrouw, en die reageerde gewoon zo van 'huh, nee hoor, ik zie u daar gewoon'.

Echt geniaal.
Niet kwetsend of gevaarlijk, maar misschien wel heel eng voor die mensen, die denken dat ze gek worden... dus misschien toch wel gevaarlijk voor mensen met bepaalde psychische problemen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet in die situatie zat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als een domme slet zich weer misdraagd achter de webcam en je dit zelf weer met een andere camera vastlegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze moet ik even delen: www.dumpert.nl/mediabase/892861/5b9da42d/belgische_loltv_met_bejaarden.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je maakt een hondendrol van chocolade, legt die in een drukke winkelstraat en als je die dan 'toevallig' ziet liggen, ga je er op je knieën bij zitten en peuzelt hem met kleine hapjes lekker op.

Vooral de reacties van het publiek goed vastleggen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
kijk eens op you tube verstehen sie spass
die hebben tal van leuke verborgen camera grappen

deze vond ik leuk
postzeggels verleggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een magazijn in een winkel en verstop je in een kartonnen doos op een rek/schap. Wanneer een medewerker dan een dichtbijzijnde doos wil pakken, laat je hem/haar eens flink schrikken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=K1z0ENLcxE0&feature=PlayList&p=424711E4AA78E335&playnext_from=PL&index=0&playnext=1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bekijk de filmpjes van de Benidorm Bastards op deze site maar eens:
http://www.2be.be/benidorm-bastards-2010/editor_515.php

En dan vooral de blikken op de gezichten van de "slachtoffers".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de xenos hebben ze altijd van die pallets glazen staan. er was ooit een filmpje van dat ze die dan lieten vallen terwijl de passant al 2 meter verder was. sindsdien ben ik trouwens alijd vrij voorzichtig bij de xenos.