Hoe kom ik in contact met Bep, van manbijthond?

Via de site lukt het niet, ik wil graag vragen waar ze haar kleding koopt!
Heel onschuldig dus, suggesties welkom!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
Antoni
9 jaar geleden
Kleding van televisieprogramma's is soms te vinden via websites als www.zapstore.nl of www.spotnshop.nl. Op die sites kan je een foto plaatsen van het kledingstuk dat je zoekt. Andere gebruikers van de site kunnen je dan laten weten in welke winkel(s) dat kledingstuk te koop is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onderaan de pagina van "Manbijthond" staat het woordje contact. Als je daar op klikt, kom je uit bij de site van de NCRV (die het programma uitzendt). Als je daar nou eens je vraag op stelt met de vraag of ze die doorsturen naar de Bep doe jij zoekt. Misschien dat je dan een antwoord krijgt.

Het beste antwoord

Als zij Bep Welters heet, dan staat hier haar Google+ pagina: https://plus.google.com/101745130110875681744/posts

Maak zelf (indien je dat nog niet hebt) ook een Google+ account aan, dan kan je daarna een Hangout (chat) starten of een bericht sturen dat alleen Bep kan zien.

Als die contactmogelijkheid ontbreekt houdt dit in dat de gebruiker haar instellingen heeft aangepast en je op deze manier(en) geen contact met haar kunt opnemen.
Je kunt dan Gmail gebruiken om mensen in je Google+ kringen te e-mailen. Dat kan namelijk ook als je hun e-mailadres niet hebt. Hier staat hoe: https://support.google.com/mail/answer/3294854

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik acht het trouwens zeer waarschijnlijk dat zij haar kleding niet koopt maar zelf maakt.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is mij via facebook gelukt om rechtstreeks met haar in contact te komen. En inderdaad, Amadea, zij maakt haar eigen kleding! Woonde ze maar bij me om de hoek, maar er zit een half land tussen ons in! Bedankt voor je speurwerk, en je meedenken!