Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat heeft Alberto Stegeman gedaan dat er zo veel negatieve dingen over hem gezegd worden?

Ik zat een artikel op nu.nl te lezen.
Vervolgens kijk ik naar de reacties op nujij.nl en ik sta verbaasd.
http://www.nujij.nl/algemeen/alberto-stegeman-smokkelt-nepwapen-rechtbank.29778067.lynkx

Nu heb ik Alberto verder niet zo gevolgd, ik heb alleen het eerste seizoen van undercover in NL gezien en dat vond ik erg goed eigenlijk.

9 jaar geleden
in: Televisie
824
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Hij heeft veel (machtige) vijanden gemaakt bij grote organisaties, denk ik.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alberto stelt al een aantal jaren zaken aan de kaak. Helemaal prima. Dit leverde hem in het begin ook genoeg populariteit op. De laatste jaren begint Alberto zich echter te gedragen als een kleine drama queen, die zijn eigen onderwerpen probeert op te hemelen. Je kan als onderzoeksjournalist niet altijd scoren met grote zaken, maar Alberto probeert dit wel, door kleine zaken groot te maken. Af en toe heeft hij wel mooie onderwerpen, maar bijv het programma Help red mijn vakantie gaat dan weer bijna nergens over. Is mijn gevoel, en zo te lezen in de reacties in de link denken meer mensen er zo over.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij heeft het gepresteerd om met een wapen een 'goed beveiligde' rechtbank binnen te lopen door gebruik te maken van een verlopen pas van een ex-medewerker.

Dat er daarom allerlei mensen over hem heen vallen heb ik via de radio niet zozeer meegekregen ; mij lijkt het juist het werk van een onderzoeksjournalist om misstanden en mogelijke problemen aan de kaak te stellen, en me dunkt dat hij dat gedaan heeft. Dat hij daarbij wel eens een grens overschrijdt is het risico van het vak. Maar er zijn altijd mensen die vinden dat het op een andere manier had gemoeten ; alsof een telefoontje met een waarschuwing de rechtbank wakker geschud zou hebben.....dacht het niet. Dit soort dingen moet je er nu eenmaal vaak echt met boter en zout inwrijven, dan beginnen alle kippen wel te fladderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mooie uitspraak van de fladderende kippen, maar die heb ik echt nog nooit gehoord. Waar komt die vandaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eeeeh.. Uit eigen koker. Beetje weer een variatie op de knuppel en het hoenderhok enzo.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding