Hoe heet dit liedje, in Top Gear?

Hallo,

Weet iemand hoe dit liedje heet in Top Gear? Begint bij: 01: 17.
Zie link: http://www.veronicatv.nl/programmas/top-gear/videos/y8Ifj53pZPlO/aflevering-3

Ik het het met Shamzam geprobeerd en Googled, maar tevergeefs.

Thanks

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Dat is niet te beantwoorden zonder de editors van het programma te mailen met de vraag of zij de MCPS-PRS (Engelse Buma/Stemra) lijst willen overhandigen van die aflevering.

De muziek is zogenaamde stock music die vrij te gebruiken is en waar je als editing facility / production house werkelijk mee overstelpt wordt maandelijks. dan heb ik het over 350+CD's op jaar basis... stock muziek wordt gemaakt door naamloze* artiesten,
da's ook meteen de grootste reden dat Shazam / Soundhound e.d. het niet herkent.

Zodra je gebruikt maakt van die stock music moet je via zo'n MCPS-PRS lijst omwille van de belangenbehartiging de rechten betalen van zo'n stukje muziek....

* Niet bekend van Radio / TV / Internet