Waar kan ik Deadline (VARA) terug kijken?

Nergens op internet kan ik de serie Deadline van de VARA terugvinden of online kijken. Weet iemand waar ik dit nog kan want ik was groot fan van deze serie... bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.7K
Antoni
9 jaar geleden
Als ze op internet niet meer zijn te vinden, zou je ze eventueel op DVD kunnen bestellen bij het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid www.beeldengeluid.nl. De 24 afleveringen zijn te bestellen via het archief van het instituut: http://zoeken.beeldengeluid.nl/internet/index.aspx. Helaas kosten de DVD's wel minstens € 29,95 per stuk, en er zal per aflevering één DVD worden gebrand, dus goedkoop is het allemaal niet.

Antwoorden (1)

Helaas betreft het een commerciële serie. Hierdoor was hij maar beperkt online te kijken. De enige optie is om hem te kopen, maar ook dat is al lastig aan het worden. Bol.com heeft enkel een paar gebruikte exemplaren liggen.

Het was trouwens inderdaad een enorm goede serie. Als je van dit soort series houdt, moet je ook eens kijken naar Bellicher.