wanneer begint gtst weer?

Na de zomerstop wanneer begint gtst dan weer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
3.2K
SimonV
9 jaar geleden
GTST begint de eerste maandag van september.
Dus 1 september. http://nl.wikipedia.org/wiki/Goede_tijden,_slechte_tijden

Antwoorden (3)

maandag 8 september 2014
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Hoe kom je daar bij?
GTSTLive en Wikipedia melden 1 september als startdatum. Dat klopt dus niet?
Het 25ste seizoen van Goede Tijden Slechte Tijden begint weer op maandag 1 September 2014
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maandag 1 september een week lang, de herhaling van de laatste week voor de zomerstop en maandag 8 september het vervolg op de zomer cliffhanger, dus de nieuwe afleveringen.