Wat heeft het voor zin om een reclame, bedoeld voor kinderen, om half elf 's avonds uit te zenden?

Ik zie net een reclame voor smurfen-shampoo van Schwarzkopf. De reclame richt zich rechtstreeks op kinderen. Maar om half elf liggen die toch vrijwel allemaal in bed?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodat je wat te vragen hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL

Het beste antwoord

Je kan met deze reclame de kinderen helemaal gek maken zodat ze er daarna net zo lang om zeuren dan de ouders het kopen, je kan ook de ouders helemaal gek maken, die het dan snel kopen om van al dat gezeur van de kinderen te voorkomen.
Half zes de eerste optie.
Half elf de tweede optie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

misschien omdat de ouders het leuk vinden en daarom voor hun kinderen willen kopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van die ouders, die nog kind zijn?
Denken dat het 'leuk' is voor je kind.

Net als die flauwekul van Kandoo, zeepschuim uit een pompje om je kind zijn handen te laten wassen!!!!

Vergis je niet in ouders, tenslotte moeten zij dit kopen en niet de kinderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan weten de ouders wat ze moeten kopen als de kinders aan de been hangen in de appie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw en mijn kinderen (destijds) wel, maar ik zou ze niet graag de kost geven die nog wakker zijn.
14 jaar geleden
Dan doen de reclamejongens..... Ik zeg je die hebben precies uitgerekend dat er nog voldoende jongeren wakker zijn op dit tijdstip....Maar de reclame is ook bestemd voor de ouders, zodat ze die dingen gaan kopen voor de kinderen....Pas op voor de reclamejongens.... Ik zeg je die zijn vreselijk slim!
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snap die min weer eens niet.
Plus.
AWM
14 jaar geleden
Plus wat?
AWM
14 jaar geleden
Aha, ik snap het nu!
Cryofiel
14 jaar geleden
Er stond toch een punt achter die plus? Pluspunt, dus! Van mij ook, overiXens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spaart ge puntjes Antwoordman?
AWM
14 jaar geleden
+1 voor de reclamejongens, zeg ik altijd maar....
De ouders hebben nu even lekker tijd... Tijd om te relaxen. Tijd om even onderuitgezakt naar de tv te kijken, nu dat de kinderen te bed liggen.

Oh ja, nu is er ook tijd voor het bedenken van een boodschappenlijstje. En dan doen reclames wel heel goed z'n werk, dat verzeker ik je!