Waar kan ik de serie The next step kijken?

Ik vindt The next Step een erg leuk programma, het is te zien om Teennick. Ik heb op allerlei websites al zitten kijken maar niks werkte. Weten jullie een site om de serie te kunnen zien? Groetjes Aida.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
5.7K

Antwoorden (2)

Zie de bron en veel plezier :)

Toegevoegd na 1 uur:
Misschien werken deze (voor die van Hulu moet je Hola hebben)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar daar heb je een creditcard nummer voor nodig en dat heb ik niet...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oeps, niet gezien. Als je "hola" installeert kan je deze gebruiken: http://www.hulu.com/the-next-step (zal een link in bij de bron zetten)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
doet het ook niet :(
Hoi ik heb de best antwoord voor je ja gaat naar YouTube en zoekt "the nest step" je klikt op hun kanaal en klikt dan op "afspeelijsten" je scrolt helemaal naar beneden en dan zie je 3 seizoenen je kan dan kiezen welke alle seizoen. Laat me graag weten als het gelukt is.