welke muziek is dit in het beste voor kees docu?

Kan iemand mij helpen met het vinden van de muziek die wordt gebruikt in de documentaire genaamd Het beste voor Kees? Het wordt op de achtergrond van dit fragment gebruikt: https://www.youtube.com/watch?v=zfAGxe3Z_ww

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet het niet zeker genoeg om het bij de antwoorden te zetten (het is moeilijk te horen en op de achtergrond), maar ik heb de indruk dat het Ludovico Einaudi is. Er was in die documentaire veel van Einaudi te horen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is een goeie! Het zou inderdaad wel eens Ludovico Einaudi kunnen zijn! Helaas vind Shazam hem niet, maar ik ga eens proberen op Ludovico Einaudi te zoeken, wie weet kan ik hem daar vinden.

Antwoorden (1)

Beste ….., de muziek voor de docu " Het Beste voor Kees " is gemaakt door Riad Abdel -Nabi en Anders Ehlin van het bedrijf VanSonic. Alle thema's en scores, met uitzondering van een stukje barok in het park, zijn door ons gemaakt. Groet Jan