wie weet waar al de kinderen van Jef Alberts zijn gebleven ?

Ik kijk ongeveer sinds mijn 13e gtst ben nu 25. Nu las ik laatst een stuk over jef alberts en zag tot mijn verbazing dat hij MEER kinderen heeft dan alleen Diann. Die is overleden dat weet ik dat heb ik nog meegemaakt, maar de rest van zijn kids heb ik nog noooit wat over gehoord of gezien. Dit terwijl ik arnie en lotje ook niet heb meegemaakt (de overleden kids van robert en laura) maar daar hoor je nog wel eens wat over. Maar nooit over de kids van Jef. Wie weet hier meer over ? Waar zijn ze ? Ik ken alleen Diann waar is de rest

Toegevoegd na 2 minuten:
Goede tijden slechte tijden

Toegevoegd na 11 minuten:
Waar zijn de rest en waarom zijn ze weg ? Waar zijn ze zogenaamd nu =p

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
3K

Antwoorden (2)

Jef Alberts heeft 3 kinderen: Dian, John en Jonas. Daarnaast heeft hij nog een aantal pleegkinderen gehad.

Toegevoegd na 5 minuten:
Daarnaast heeft hij nog een aantal stiefkinderen (Floris Zandstra, Charlie Fischer, Morris Fischer, Bing Mauricius).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je dat Wikipedia stuk leest en klikt op de linken die daar in staan kun je dat allemaal prima nalezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En fijn dat je van verstand op waarde weet te schatten.,
Dochter Dian is overleden. Zijn zonen heten John en Remco. Verder is er pleegdochter Kim, en stiefzoon Bing.

John emigeerde naar Amerika. Daar is hij door een ongeluk om het leven gekomen.
Remco is ook vertrokken naar Amerika, en wel voorgoed.
Kim besloot na een wereldreis om in het buitenland te blijven, en daar een studie te volgen.
Bing zou nog in de serie moeten zijn.
Amadea