hoe krijg ik ned1, ned2 en ned3 via de satelliet zonder abonnement?

Heb al vele jaren een abonnement van canaal digitaal voor vacantie. Aangezien CD de prijs elk jaar et sprongen verhoogt en ik toch alleen ned1, 2 en 3 kijk, vraag ik me af hoe ik die kan ontvangen zonder CD abonnement?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die dongles zullen DVB-T (digitenne) zijn gok ik, dat werkt alleen in Nederland. De vraag aan spaanse is dus: ga je naar het buitenland?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zie ook digitenne. Je moet een kpn smartcard kopen en dan? Hoef je dan per maand niks meer te betalen?
paulus811
9 jaar geleden
Het is geen 'tv kijken' maar als je wifi hebt kun je veel programma's zien via internet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@spaanse, Volgens mij geen smartcard, enkel de ontvager en de antenne. De smartcard is er als je abo wilt met meer zenders. Ja. In Nederland kunt u via de ether (DVB-T) gratis Nederland 1, 2, 3 en een regionale zender ontvangen. Met behulp van een DVB-T antenne en een DVB-T ontvanger (de meeste nieuwe tv’s hebben een ingebouwde DVB-T ontvanger) is het mogelijk een digitaal TV-signaal op te vangen, zonder dat daarvoor een abonnement bij een distributeur hoeft te worden afgesloten. In het buitenland blijft het Beste van Vlaanderen en Nederland (BVN) via de satelliet gratis toegankelijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Via wifi kun je in Spanje geen live tv ontvangen. Wordt geblokkeerd. Zal wel iets met rechten te maken hebben.

Antwoorden (2)

Je kan BVN gratis ontvangen, kan je in ieder geval het journaal en andere NL programma's zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens de mediawet moet Nederland 1 en 2 verplicht doorgegeven worden. Na het stopzetten van je abonnement zou je die dus nog moeten kunnen ontvangen.