Hoe moet ik ziggo tv op mijn mobiel goed laten verlopen?

Op mijn motorola moto g wil ik graag tv kijken via de ziggo app. Helaas flikkert het beeld zwart en dan telkens een stukje beeld en weer verder. Ligt het aan mijn apparaat? Het ligt volgens mij niet aan wifi want ik kan stabiel netflix bekijken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Leuk dat ik iemand vind met dezelfde toestel.

Het ligt denk ik aan Ziggo hun servers zijn niet zeer stabiel.

Want ik ken mensen o.a. familieleden die hetzelfde ervaren.