Is het mogelijk om een Sport 1 go en/of Fox Sports Go abonnement te delen met vrienden?

Ter verduidelijking met Netflix als voorbeeld:

Netflix geeft aan dat je het standaard abonnement van 7,99 eu per maand kan gebruiken over 2 apparaten tegelijk. Waardoor je het dus kan delen met vrienden zodat je allebei afgerond maar 4 euro per maand betaald. Ik vind dit een erg slimme zet van Netflix omdat veel mensen het voor zo'n laag bedrag wel over hebben om legaal films te mogen kijken.

Is dit ook mogelijk bij het Sport 1 Go en/of Fox Sports Go abonnement? Dat bijvoorbeeld 1 van mijn vrienden thuis om 14:30 PSV - TWENTE kijkt. En ik ook op dat zelfde tijdstip thuis naar FEYENOORD - AJAX kijk.

Dat scheelt namelijk erg veel in kosten wanneer je gezamenlijk een abonnement afneemt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
3.5K

Antwoorden (1)

Bij een FOX sports abonnement krijg je wel Foxsports GO. Hiermee kun je vanaf een laptop, tablet of telefoon kijken. Ik heb zelf mijn Xbox360 gekoppeld aan onze Foxsports account.

In dit geval kan jouw vriend thuis (via de TV) naar een wedstrijd kijken, en jij via een ander device ook. Zodra je met twee personen tegelijk via een laptop oid. probeert te kijken, valt er een stream uit.