Waarom poetsen ze in tandpastareclames altijd met een gewone tandenborstel?

Het is mij al meerdere malen duidelijk gemaakt dat tandenpoetsen met een elektrische borstel beter is dan met een gewone. Echter zie ik in vele tandpastareclames dat de modellen hun tanden vervolgens poetsen met een gewone tandenborstel. Waarom is dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

In reclame wil je jezelf kunnen herkennen. Een gewone tandenborstel wordt meer gebruikt, dus meer mensen herkennen zich in een reclame waar een model een gewone tandenborstel gebruikt.

Slechts 33% van de Nederlanders gebruikt vaker een elektrische tandenborstel dan een gewone. Van jongeren onder de 20 poetst 83 procent met de hand.
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bevalt me persoonlijk ook stukken beter zo'n handtandenborstel :)