Welk lied hoor je op de reclame voor het WWF voor het onderdeel over de Amazone ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Het lied heet Walking In The Air en is het eerste nummer op het album Celtic Woman uit 2005.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Prachtig nummer gezongen door Chloe Agnew.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Walking in the air inderdaad
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is inderdaad het origineel. U vergeet er echter bij te vermelden, dat de versie die in de WNF-commercial is te horen speciaal voor hen is ingezongen door Vajen van den Bosch. Link hier:
https://www.youtube.com/watch?v=3rjMD3PZmT4