Kan je tv shows van mtv online kijken?

Hallo, ik zou graag een nieuwe soap volgen, namelijk awkward.
Dat is een soap op mtv, maar nu wil ik dat graag online kijken.
Ik weet dat je het kan kijken op project free tv maar dat is zonder ondertitel. Mijn engels is namelijk niet zo goed, dus als jullie een site weten waar je het kan kijken met ondertiteling laat je maar een berichtje achter :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Soms gewoon op mtv.nl , anders kan het op een app. Mtv under the thumb. Moet je wel voor betalen. ik weet niet zeker of daar ondertiteling is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan weet ik het niet , dan kan je het best even kijkken op de site zelf