Waar kan ik specifieke uitzendtijden van bepaalde reclames vinden?

Stel, je bent een groot fan van de Jumbo reclames en je wilt er geen 1 missen. Is er ergens op internet een lijst oid waar per reclame de uitzendtijd op te vinden is.

Toegevoegd na 6 dagen:
Heb inmiddels uitzendlijst van bedrijf ontvangen. De reclame komt 60 keer per dag.
Dus zal vast een keer zien.

Toegevoegd na 6 dagen:
Heb inmiddels uitzendlijst van bedrijf ontvangen. De reclame komt 60 keer per dag.
Dus zal vast een keer zien.

Toegevoegd na 6 dagen:
Heb inmiddels uitzendlijst van bedrijf ontvangen. De reclame komt 60 keer per dag.
Dus zal vast een keer zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
10 jaar geleden
Nee. Zodra een reclame op youtube staat kan je 'm op elk door jou gewenst tijdstip zien. Verder zou het van de zotte zijn als reclame geïndexeerd werd...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En op de site van Jumbo staan ook al hun tv-reclames:
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Hallo-Jumbo/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea, reclame wordt wellicht niet geïndexeerd voor het grote publiek, maar bedrijven weten precies op welke zender en tijdens welk reclameblok hun reclame te zien is dus zo raar is het niet dat er wellicht van iemand een lijst rond gaat op internet. Bedankt Compris maar het was een voorbeeld ;)

Het beste antwoord

met de nieuwe ster app kun je veel extra informatie vinden over reclames, maar zo'n lijst is volgens mij nergens beschikbaar. op bijv. youtube heb je wel vaak van bijv. de jumbo een afspeellijst van dat bedrijf met alle reclames achter elkaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt het heb uitzendlijst gekregen van desbetreffende bedrijf.