kun je met netflix op meerdere plaatsen tegelijk inloggen?

bijvoorbeeld op een pc boven, en op de pc in de woonkamer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja je kan als het goed is je netflix accaunt op 3 plekken tegelijkertijd aanzetten .. want op 1 accaunt kan je 3 gebruikersnamen plaatsen zodat iedereen zijn eigen lijst kan maken en zijn eigen onlangs bekeken heeft

Antwoorden (2)

Natuurlijk kan dat. Of je het nou op het werk in logt of thuis je kan altijd inloggen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja maar kun je ook op hetzelfde tijdstip inloggen op verschillende plaatsen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk wel en hoezo zou je precies op hetzelfde moment willen inloggen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bijvoorbeeld als mijn ouders in de woonkamer gaan kijken en ik op mijn pc tegelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja bij mij lukte het maar als je het zeker wilt weten probeer je het toch gewoon?
Ja! Je kan bij het standaardpakket op 2 plaatsen tegelijk kijken (dus ook inloggen). Bij het andere pakket is dat zelfs 4!