waar kan ik alle dragon ball afleveringen kijken?

Er zijn 3 delen 1. Dragon ball 2. Dragon ball Z en 3. Dragon ball GT, ik vroeg me af waar ik alle afleveringen (dus ook die niet in Nederland uitgebracht zijn) kan kopen of kan zien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.8K
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik denk zo'n manga winkeltje

Antwoorden (1)

Ik weet zo snel niet of het alles is, maar ik denk dat je met de artikelen op deze site een heel eind kan komen met je collectie: http://www.archonia.com/mangashop/nl/encyclopedia/series/25/dragon+ball
Ik zie in elk geval aardig wat dvd's van Dragonball, Z en GT.
Goede site om te bestellen, heb er zelf ook wat van gehaald, snelle bezorging.
Ritsuka