Ik wil beeld+audio van mijn iPhone naar tv: welke opties heb ik?

Doel: ik wil graag beeld+audio van mijn iPhone4 op tv weergeven, voor bijvoorbeeld het tonen van youtube clips.
Mijn televisie (geen smart tv, wel hdmi ingang) is rechtstreeks verbonden op mijn stereo-installatie. Hoe kan ik het goedkoopst zowel beeld als audio van mijn iPhone4 op mijn televisie weergeven?
Met kabels? Zo ja, welke? iPhonekabel-usb --> usb-hdmiadapter --> hdmi-hdmi kabel?
Of kan ik dit middels een app, al heb ik geen smart tv?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Wat u wilt doen is, zoals u al vermoedde, inderdaad mogelijk met behulp van een kabel; de "Apple composite-AV-kabel". Deze is gewoon te koop in de Apple Store en kost €39. Hoewel dit niet de goedkoopste optie is voor wat u wilt doen, is het zeker de snelste en gemakkelijkste. De kabel sluit u gewoon aan op de 30-pins dock connector van uw iPhone (net als de laadkabel) en het andere eind van de kabel op de drie audio en video aansluitingen van uw tv (rood, wit en geel). Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is mogelijk om een Apple tv aan te schaffen daarmee kan je bestanden vanaf je Iphone of ander Apple product naar je tv streamen.

http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/apple-tv-wat-kan-ik-er-mee/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken het, maar vind dit veel te duur voor wat je er voor krijgt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar even gegoogeld te hebben kwam ik deze goedkopere variant tegen
http://www.zelfaansluiten.nl/beeld-geluid/iphone-aansluiten-op-tv.html
tjek de Google Chromecast
- rond de €40-50 gaat ie kosten
is hier en daar al verkrijgbaar
oa bij http://www.gadgetpark.nl/130017/Chromecast_Google_/1.aspx?gclid=CNfThI7S87sCFYFe3godJT0AXg