in welke volgorde moet ik de serie saved by the bell kijken?

samen met de spin off zoals: the new class, the collage years, morning miss bliss en de gewone saved by the bell?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Saved_by_the_Bell#Vervolg_en_Spin-off

Tussen 1993-1994 kwam het vervolg Saved by the Bell: The College Years betaande uit 19 afleveringen en de televisiefilm Saved by the Bell: Wedding in Las Vegas (1994) die diende als de afsluiting van de reeks.
Ook verscheen de spin-off Saved by the Bell: The New Class (1993-2000). Aan Saved by the Bell ging de serie Good Morning, Miss Bliss (1988-1989) vooraf die in Nederland nooit is uitgezonden. Deze werd later bij herhalingen hernoemd tot Saved by the Bell: The Junior High Years.

Kort samengevat:

88-89 Good Morning,Miss Bliss (The Junior High Years)
89-93 SBTB (Origineel)
93-94 The College Years (Wedding in Las Vegas)
93-00 The New Class