Op welk lied danst Margaux Quirin tijdens de final audition van So you think you can dance 2013?

Het gaat om een nederlandstalig nummer waar zij op danste in een "aparte" auditie i.v.m. haar deelname aan het EK.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
10 jaar geleden
Kan je niet een videolink van dit fragment bij de vraag plaatsen? Nu laat je iedereen die een antwoord zou willen geven weer opnieuw zoeken over welk stuk jij het hebt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier is een link:http://rtl.ksya.net/video/so-you-think-you-can-dance/een-uitzondering-voor-margeaux/3937405b07274197885cb05d71caeec1 Heb gelukkig inmiddels het nummer gevonden, het is van Maaike Ouboter en is getiteld "dat ik je mis". Bedankt voor het meedenken!
Amadea
10 jaar geleden
Dan kan de vraag gesloten worden, JustJulia.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tip, Amadea! De vraag zal ik direct sluiten.

Antwoorden (1)

Als je het over de volgende video hebt: http://www.rtlxl.nl/#!/so-you-think-you-can-dance-194453/ec529649-3286-47d2-8a05-9babb4f4cbe2

Dan heet het nummer: "Twisted" van Usher ft. Pharrell.