Wanneer is de nederlandse premiere van dexter seizoen 8?

Zoals de titel zegt.

Ik weet dat deze vraag eerder is gesteld op deze site maar dit is alweer een tijdje geleden en nu ik allemaal posters langs de weg zie hangen, waar ik elke keer te laat op kijk...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dexter acht wordt momenteel uitgezonden op 13street. Ik heb er al 2 op video. Op maandag.

http://www.13thstreet.nl/videos/dexter-seizoen-8

Toegevoegd na 34 minuten:
Om 21:00 uur dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh kijk eens aan, kan ik die afleveringen terug kijken online ofzo?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geen idee sorry, denk het niet.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik ga vandaag de laatste aflevering van S8 downloaden. Ben heel benieuwd hoe het afloopt.