Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet een HDMI kabel hebben voor de XBOX,kan ik die ook bij de action halen?

Ik las gisteren dat je er eentje bij action kunt kopen voor 3 euro,vandaar deze vraag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
617

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, als je 3 euro hebt en de action binnen loopt kun je die gewoon halen, zelf zou ik een betere kwaliteit hdmi kabel kopen, die staan meestal in de buurt bij de consoles in winkels zoals de media markt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mee eens, +1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf mee gemaakt dat er problemen konden ontstaan bij hele goedkope hdmi kabels bij mijn ps3 dat het scherm soms raar deed en er een raar geluid uit mijn tv kwam, ik zou gewoon een wat betere kopen i.p.v het goedkoopste wat er te krijgen valt op de markt.

Andere antwoorden (1)

Een goedkope kabel maakt voor de kwaliteit van het beeld niet uit; hij doet het of hij doet het niet. Goedkope kabels kunnen wel minder stevige connectors hebben, als je dus van plan bent om hem regelmatig in en uit te pluggen kun je beter een iets duurdere kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding