Dinsdag, 25 juni, Linda's zomerweek. Waar kan ik het filmpje vinden van Anouk & haar tekenende kind? Niet het hele programma dus!

Ik wil het graag als link doorsturen, dus niet het hele programma.
Bedankt voor het meedenken; verder dan het "uitzendinggemist" kom ik niet. Toch heb ik dat filmpje ooit eerder ook zo apart gezien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ze heeft het al eerder op haar Facebook gezet. Vrienden worden met Anouk en terugzoeken op haar timeline. Weet zo even niet meer wanneer het precies was.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, Sereph, maar hoe helpt dit me als antwoord?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou dat je op Facebook Anouk kunt opzoeken en je het filmpje kunt vinden.