Waar kan ik Franse documentaires kijken met Nederlandse of engelse ondertiteling?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Antwoorden (3)

Thuis, veel DVD's hebben de keuze uit meerdere ondertitels.
In de bioscoop, en dan vooral op filmfestivals, daar worden meestal veel buitenlandse documentaires vertoond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het moet Frans gesproken zijn en het gaat niet om een film, maar echt om een informatieve documentaire
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja... dat bedoel ik ook allemaal: http://www.bol.com/nl/p/etre-et-avoir/1002004007615779/?Referrer=ADVNLPPce875700cdbf92970082c2fad2010000549
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Taal orig. Versie Frans
Overige talen Frans
Audio Dolby Digital 5.1 DTS
Ondertiteling Nederlands
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.idfa.nl/nl/tags/project.aspx?id=A9317FAC-FF38-4B96-8046-77ECA189A6CC Bij buitenlandse films wordt 9/10 keer nederlandse of engelse ondertitels erbij gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt!
Op de Belgische zender Canvas worden o.a. veel Franse Documentaires uitgezonden. Vorige week eentje over de groei van de luchtvaartmaatschappij Emirates.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tv5 televisiekanaal