Welk aanbieder heeft Spaanse leagues en Eredivisie live?

Ik ben een groot Feyenoord-fan en Real Madrid-fan en ik kijk dus elke wedstrijd. Ik doe dit, sinds ik op mezelf woon, via livestreams.. Maar dit is natuurlijk geen beste kwaliteit en overigens is het vaak alleen met Engelse presentator, wat ik wel kan verstaan maar gewoon irritant is. Ik wil dus graag een kanaal kopen voor op de tv, zoals Sport 1 of Eredivisie. Nou is mijn vraag dus: welk kanaal heeft de Spaanse leagues (Liga BBVA & Copa del Rey), maar ook de Europese Leagues (Europa League & Champions League) en daarnaast natuurlijk de Eredivisie.. Is er een kanaal die deze allemaal in 1 heeft? Of moet ik ze los nemen? En welke dan, op hun sites staat t allemaal niet heel duidelijk en weet het dus niet zeker, maar volgens mij doet Sport 1 niet eens de spaanse leagues..

Kortom: welke kanalen moet ik bestellen om La Liga, Copa del Rey, EL, CL en Eredivisie te kunnen kijken op tv?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.6K

Het beste antwoord

Sport een doet wel de Spaanse leagues. Ik weet alleen niet of ie ook de eredivisie doen. Ik dacht van niet. Dan zou je dus Sport1 en Eredivisie Live moeten nemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en er is geen kanaal dat beiden doet? aangezien sport 1 + eredivisie best wel prijzig is..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is geen Nederlandse zender die de Eredivisie en Spanje beide uitzendt. Eredivisie Live zendt naast de Eredivisie soms ook ander voetbal uit, maar dit blijft meestal beperkt tot de Nederlandse beker, Europa League en de Engelse beker.
Sport 1 zendt de buitenlandse topcompetities uit en de Champions League. Je zult ze beide moeten nemen als je Feyenoord en Real wilt volgen, of illegale streams bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het overzicht van het voetbal sport 1: http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het overzicht van het voetbal op Eredivisie Live: http://eredivisielive.nl/over/eredivisielive/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat dacht ik dus al.. maarja beetje duur ben ik 30eu per maand kwijt aan alleen maar voetbalkanalen.. en aangezien ik geen tv-aanbieder heb kan het niet eens op de tv.. en livestreams zijn irritant.. haperen steeds en soms is er geen in het nederlands te vinden.. en steeds al die reclame-dingen.. maarja bedankt voor de moeite