In het circus van MonteCarlo was er tussen 1996 en nu een clown die een stuk op een panfluit speelde. Welk jaar was dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben voor je gaan zoeken op Festival International du Cirque de Monte-Carlo,maar ik ben zelf zo"n 2 uur aan het googlen geweest, en heb de volgende clowns voor je gevonden,Jigalov & Csaba hebben opgetreden in 2003,en David Larible heeft opgetreden in 1999, maar in beide gevallen geen panfluitact...mijn vraag is, was het wel een clownsnummer of was het een muzieknummer wat bij een bepaalde act hoorde....!!! mischien een muzikaal buitenbeentje is Bonj, deze bespeelt wel een panfluit...als deze het niet mochten zijn wens ik je veel plezier met verder zoeken...!!!

Het beste antwoord

Ik heb per ongeluk het antwoord bij de reactie ingevuld, dus hier is mijn antwoord op jou vraag.... ik ben voor je gaan zoeken op Festival International du Cirque de Monte -Carlo, ben daar zelf zo"n 2 uur aan het googlen geweest, en heb de volgende clowns voor je gevonden,,,Jigalov & Csaba hebben opgetreden in 2003, en David Larible heeft opgetreden in 1999, maar in beide gevallen geen panfluitact...mijn vraag is, was het wel een clownsnummer of was het een muzieknummer wat bij een bepaalde act hoorde...!!!Mischien een muzikaal buitenbeentje is Bonj, deze bespeelt wel een panfluit....als deze het niet mocht zijn wens ik je veel plezier met verder zoeken..!!!