Hoe heet die Belgische komiek / het Belgische TV programma waarvan op Oudejaarsavond zulke leuke fragmenten te zien waren in DWDD ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Het beste antwoord

Dat televisieprogramma heet De slimste mens ter wereld. En die komische man is Philippe Geubels.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea bedankt, weet je ook op elke zender het wordt uitgezonden en wanneer ?
Amadea
11 jaar geleden
Basketbalspeler Tomas Van Den Spiegel is in 2012 "De Slimste Mens ter Wereld geworden". Een eventuele nieuwe Vlaamse reeks ten vroegste volgend najaar te zien zijn op VIER.
Er is inmiddels ook een Nederlandse versie van, die heeft de titel De slimste mens. Wordt uitgezonden door de NCRV. Daar is het seizoen ook afgelopen, maar je kunt de afleveringen terugkijken op http://deslimstemens.ncrv.nl/ncrvgemist/31-8-2012/slimste-mens
Amadea
11 jaar geleden
Nee, hij zit niet in "De slimste mens". De rol als sidekick wordt daarin vervuld door Maarten van Rossem. Philippe zit in "De slimste mens ter wereld".
Amadea
11 jaar geleden
Dat schrijf ik dan ook. Het Vlaamse programma heet "De slimste mens ter wereld", en de Nederlandse variant daarvan heet "De slimste mens". Daarom klopt jouw eerste reactie niet!