Is het echt altijd de zelfde auto bij het programma pimp my ride ?

Beste goeie vraag members.

Ik kijk het programma pimp my ride best vaak!

Nou vraag ik me iedere keer af , en vooral vorige week toen Xzibit een auto ging halen en bijna niet eens weg kwam komen omdat de versnellingsbak bijna defect was!

Je hebt toch helemaal niks aan een auto als hij van de buiten en de binnenkant word opgeknapt ( PIMP ) maar niks aan de motor en versnellingsbak remblokken word gedaan? En negen van de tien keer zal het onderstel ook wel helemaal verroest zijn.

Er zijn meerderen opties:
1. Ze halen dezelfde auto ergens vandaan maar dan in beter conditie ( dat denk ik persoonlijk dat dat het is )!
2. Ze doen altijd iets aan de versnellingsbak en motor ,maar is niet te zien in de uitzending ?
3. Ze leggen er altijd een nieuwe motor en versnellingsbak in, maar is niet te zien in de uitzending?

Hierbij mijn vraag !

Mvg tom

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Veel onderdelen worden gewoon vervangen. Praktisch alles is vaak stuk aan die auto's. Hij wordt dus niet alleen maar gepimpt, maar vaak ook een nieuwe motor, bak of andere zaken. Het gaat hier om autos die rijp zijn voor de sloop, en die in Nederland niet eens op de weg mogen.

De auto wordt compleet in orde, én veilig gemaakt. Het is nogal onmogelijk, een auto van binnen en buiten te pimpen, maar de motor of uitlaat of schokbreker enzv. niet te vervangen. Ze laten dit alleen niet zien, omdat dat technische verhaal niet zo interessant is, als je pimpt voor the looks ;-)

Toegevoegd na 55 seconden:
Het komt overigens wel eens voor, dat een auto dusdanig ver heen is, dat hij voor hun helemaal niet meer op te knappen is. In dat geval krijgen ze vaak een compleet nieuwe en dus andere auto, maar dat laten ze wel zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke , bedankt voor de informatie. Het is inderdaad zo dat er ook een aflevering is dat iemand een hele andere nieuwe auto krijgt omdat zijn eigen auto uit 2 auto,s bestond! Dus als ik het goed begrijp, stel dat de remsysteem niet meer goed werkt dat ze bepaalde onderdelen vervangen dat het weer functioneert , maar dat ze er helemaal niks van laten zien? Dus kort om er gebeurt veel meer aan die auto, dat er werkelijk op tv komt? Bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Inkie Bron? Hoe weet jij dat ze niet een gelijkaardige auto halen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In een vér verleden ooit eens een reportage gezien over het programma. Vraag me niet welke datum, hoe laat en in welk programma. Dus puur op mijn eigen kennis gebaseerd. Of het de waarheid is, dat weet ik niet. Blijft tv he... ;-)