Komen sommige documentaires van IDFA 2012 ook op televisie?

De afgelopen week heb ik veel stukjes gezien bij o.a. Pauw en Witteman en DWDD van IDFA docu's. Er zaten een paar interessante bij. O.a. Rauwer, de Uitverkorenen en over de Hema.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ja, vanavond (donderdag 22 november 2012) is bijvoorbeeld al de documentaire "The queen of Versailles" te zien. Deze is om 22:55 uur op Nederland 2.

Toegevoegd na 7 uur:
"Het geheim van de Hema" wordt op maandag 7 januari 2013 om 20:25 uur uitgezonden door de VPRO op Nederland 2. Dat is vermeld op deze website: http://in-soo.com/nl/2012/10/31/film-het-geheim-van-de-hema-geselecteerd-voor-competitie-idfa/

Toegevoegd na 8 uur:
Op deze website http://www.proud2bme.nl/TV_uitzendingen/Documentaire:_Rauwer staat over de documentaire "Rauwer": "Maandag 17 [2012] december 22.55 uur op Nederland 2 wordt de documentaire uitgezonden."

Van de documentaire "De Uitverkorenen" vind ik alleen een commentaar van ene Martien Hollaar op www.youtube.com waarin staat vermeld dat deze waarschijnlijk op 1 december 2012 op tv komt: http://www.youtube.com/watch?v=_IYG5AjhtW0

Sorry, de volgorde is nu omgekeerd chronologisch, maar de informatie is wel te begrijpen, toch?

Toegevoegd na 8 uur:
Correctie: "[2012]" had natuurlijk achter "17 december" moeten staan.
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ik ga kijken, en hou de andere docu's in de gaten of ze nog op tv komen.
Antoni
11 jaar geleden
Graag gedaan! En veel plezier!
Antoni
11 jaar geleden
Ik heb het antwoord nog aangevuld met informatie over de drie documentaires die je noemt in je vraag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldig van je !!! Bedankt voor het uitzoeken !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo'n antwoord heb je wat aan ! Thanks

Andere antwoorden (1)

heb je upc? daar is nu een speciaal idfa kanaal.