Is PowNed een HOAX?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/04/hahaha_1_april.html#comments

Even naar boven scrollen als je de link opent..

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het bericht is een hoax 1 april he
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het maakt niet echt uit of het een hoax is, ze hebben het ledenaantal gehaald, dat zegt al genoeg denk ik...persoonlijk denk ik dat dit bericht een hoax is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb me er niet echt mee bezig gehouden, dus of het wel of geen grap was...ach....
"Powned" is in retrospect dan wel leuk bedacht, maar voor een goeie hoax/1 aprilgrap voel ik me niet in het ootje genomen, hoe dan ook laat het me koud
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
slechte vraag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geloof ik nooit. Men is het subsidiewalhalla van de PO nu zo dicht genaderd dat men het geld bijna letterlijk kan ruiken.

Dat PowNed experiment zet echt wel door.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hoop het, ze hebben me een ban gegeven zonder dan ook maar een enkele reden!

En dat terwijl ik een van de weinige ben die dat kudtnummer van ze nog eens gesteund heb
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk het niet gezien alles wat ze hebben gedaan, ze hebben dan uiteindelijk voornamelijk zichzelf ermee.

De 1-april grap is het bericht zelf denk ik. Iedereen denkt nu dat het over POWNed gaat terwijl dat feitelijk gezien nergens staat vermeld. De grap is de grap van het bericht.

Maar goed GS heeft laten weten: blijven F5'en vanmiddag of vanavond word er meer duidelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hoop het oprecht...