Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk liedje hoor je in de auditie van DenDen? (SYTYCD)

dan heb ik het over de audities waarbij hij doorgaat naar New York. Heb de afgelopen weken rot gezocht op internet, en ook de spotify playlist van SYTYCD afgestruind. Mocht niet baten. Liedje klinkt als een remix van Silent Night.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
709
Amadea
11 jaar geleden
Weet je de datum van uitzending ook? Of nog beter, heb je een link naar waar het te horen is? Ik heb nu twee audities van hem beluisterd, maar die waren beide met piano solo muziek, geen liedje.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jammer dat je nog niet op mijn vraag hebt gereageerd. Maar ik ga toch een antwoord proberen. Want op zijn Facebook-pagina geeft Denden aan Nobuo Uematsu als zijn favoriete componist te hebben. En na het beluisteren van diens Zanarkand (Final Fantasy X) denk ik dat jij met "liedje" misschien gewoon deze pianomuziek bedoelt. Ook al wordt er niks gezongen. Hier is het nummer gratis te downloaden: http://freedownloads.last.fm/download/269328222/Zanarkand%2B%2528Final%2BFantasy%2BX%2529.mp3
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding