Ondertitelt 13th Street niet alle programma's meer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die van nash bridges liep voor. Heel irritant kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij was er helemaal geen ondertiteling. Ook irritant.

Het beste antwoord

Jawel. Ze hebben momenteel last van storingen.
Zie het bericht op hun site:

"Beste kijkers,

Momenteel ondervinden we problemen met de ondertiteling op 13th Street. Het kan zo zijn dat de ondertiteling niet synchroon loopt met de audio of dat het helemaal niet aanwezig is. We vinden het heel vervelend dat deze problemen zich voordoen maar we doen ons uiterste best om dit z.s.m. op te lossen. We vragen u vriendelijk om uw geduld. Zodra we meer weten, zullen we dat ook meteen aankondigen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

13th Street "

http://www.13thstreetuniversal.nl/news/13th-street-ondertiteling