Op deze website http://www.creatie.nl/creatie/select/expression/91907.do;jsessionid=CB05CD3005BA9C6560CECFFE3611163E vind je al heel veel informatie over het filmpje, zoals:
Bureau: Only
Productie: Artcore
Postproductie: Post Office
Regie: André van Duren

Ik ga nog op zoek naar de naam van de actrice.

Toegevoegd na 21 minuten:
De regisseur van de reclame, André van Duren, werkt bij Artcore. De gegevens van Artcore zijn:
Artcore
Nieuwendammerkade 28 A12
1022 AB Amsterdam
telefoonnummer: 020-5318282

Verder ben ik nog niet gekomen met het zoeken naar een antwoord. Misschien is de informatie die ik tot nu toe heb gevonden, al handig voor het vinden van een definitief antwoord.

Toegevoegd na 2 uur:
Voor een eerdere reclame van Pickwick heeft De Casting Studio de acteur(s)/actrice(s) geleverd. Zie deze website: http://www.decastingstudio.nl/vers_werk/7
Op dit moment staat linksonder een plaatje van een reclame van Pickwick.

Misschien heeft De Casting Studio ook voor deze nieuwe reclame de acteurs en actrices geleverd. Je kan alle acteurs en actrices van De Casting Studio zien in het Acteursboek op deze website: http://www.digibrochure.nl/digibrochure/decastingstudio2012acteursboek/magazine.html#/spreadview/0/

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb nog verder gezocht via Google met de woorden "casting" en "Pickwick". Toen vond ik de website van Catch Casting. Op die website staan zeven foto's van de shoot van de reclame van Pickwick. Ik vind bij de actrices en de modellen op die site echter het meisje uit de reclame niet terug. Het is mij niet helemaal duidelijk wat Catch Casting met dit filmpje heeft te maken. Misschien kom jij er wel uit. Dit is de website: http://www.catch-casting.com/gallery/

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb je vraag op een ander forum ook gesteld en heb vandaag een antwoord ontvangen. Het zou gaan om actrice Chava Voor in 't Holt. Meer informatie op http://nl.wikipedia.org/wiki/Chava_Voor_in_'t_Holt .
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je respons, ik hoop dat je misschien nog iets tegenkomt. Ik kan het nog steeds niet vinden namelijk! En om het bureau nou te bellen is ook weer overdreven...
Antoni
11 jaar geleden
Je kan ook een brief schrijven, haha! Nee, helaas, ik heb verder nog geen informatie gevonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ja als ik het echt nodig had had ik al lang gebeld, maar het is niet belangrijk, ben alleen maar benieuwd. Ik heb het boek doorgekeken, maar ik zie geen matches.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de moeite.