is de amerikaanse sitcom `kenan & kel` op dvd uitgebracht?

liefst regio 2 met nl ondertiteling, of dan import zonder ondertiteling? of een andere manier om er aan te komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Volgens mij niet, hij is wel uitgebracht in United states. Maar of die al ondertussen is uitgebracht in Nederland? weet ik niet. Dan zou je zelf toch even moeten graaien in de bakken bij media markt. Wel weet ik dat je ze kunt downloaden als torrent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi alexander,
idd ik heb al via torrent maar daar zit geen ondertiteling bij, echte dvd kopies zijn het ook niet, dit zijn allemaal tv opnames (het logo van nickelodeon in beeld, vind ik niet zo erg), (niet zo beste kwaliteit maar dat was in die jaren ook nog geen HD natuurlijk) en wegens af en toe rare / eigen bedachte woorden in de serie zou ik toch wel graag met ondertiteling willen..