Welke Engelstalige zenders heb je? Met detective series of romantische komedies?

Ik ben opzoek naar Engelstalige zenders om mijn engels een beetje te verbeteren, aangezien je bij Nederlandse zenders niet zomaar de ondertitel kan uitschakelen zal ik wel moeten overstappen naar een Engelstalige zender. Maar het moet me natuurlijk wel een beetje interesseren, wij hebben gewoon een standaard pakket, dus niet met allemaal extra BBC en weet ik veel wat, maar wel de standaard dingen, weet iemand goede programma's die ik zou kunnen kijken voor het verbeteren van mijn engels? Ik houdt van detectives en romantische komedies, gewone komedies kunnen ook nog wel!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (2)

Het is een beetje moeilijk om aan te geven welke zenders je kunt bekijken als je een standaard pakket hebt, ik heb zelf een Engelse partner en hij klaagt veelal over het gesproken "engels" op de tv, het is allemaal te POSH (te bekakt)of te Amerikaans zo praten ze in Engeland helemaal niet. Er worden verschillende dialecten gesproken in Engeland.
Programma's die dicht in de buurt komen zijn oa; Black Adder, Absolutly fabulous, Bottom, Are you being served, Falwty towers, Little Britain. Hairey bikers (foodprogram) met echte Engelse recepten (een aanrader en nog leuk ook) Ik weet dat je dit niet aangaf maar ik vind het een erg humoristisch programma
Succes

Wat ook helpt is wanneer je BBC kijkt de ondertitel aan zetten in het Engels, doe ik vaak als het te snel gaat (anders zit mijn partner een hele avond alles te vertalen voor mij en dan blijft het alleen bij de woorden die ik niet ken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga via internet naar Watch series online! Daar staan allemaal engelstalige series op! Van detektive, tot humor, van drama tot fantasy!! Mijn favoriet! En op 1 channel kun je films kijken, kwaliteit is niet altijd top bij 1 channel maar meeste wel! Succes en veel plezier!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ooo, en mischien is karaoke wat? Engels ondertiteld? Ideetje?