hoe/ waar kan ik het tv-programma ehbo eerste hulp bij opvoeden zien als ik het gemist heb?

het komt op rtl 4 op vrijdag van 13.05-14.05 dacht ik, bij uitzending gemist komt het niet (voor wat ik kon zien)

Toegevoegd na 4 dagen:
ik geloof dat je het verder op internet ook niet zien kan:(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

meestal is dat de herhaling van de vorige avond dus als je wil kijken moet je op de datum van donderdag kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hmmm, dat wist ik niet:)
denk dat ik voortaan die van donderdag gewoon maar opneem want ik geloof dat je het verder op internet of uitzending gemist niet zien kan:(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals ik al zei, wist niet dat de vrijdag een herhaling van donderdag was:)
had ook nog een reactie/antwoord van iemand dat ineens weg is maar vond ik op zich ook een idee, op youtube kijken:)