Kun je Eredivisie Live ook ontvangen zonder decoder?

Wij hebben een tv met ingebouwde digitale antenne en hebben dus geen decoder. Op de website van onze provider wordt gevraagd of we een smartcard hebben en of deze anders willen aanvragen die dus voor je decoder bedoeld is. Ik kan hier op internet niks over vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Nee,dat kan niet daar heb je echt een decoder voor nodig(die die smartcard kan aflezen)
Wij hebben zelf UPC en mijn broer heeft een extra decoder op z'n kamer speciaal om Eredevisie Live te ontvangen.
Wij hebben dus zelfs 2 decoders.
Met alleen een digitale antenne gaat dit niet lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had al zo'n vermoeden, dank je wel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fijn dat je wat aan m'n antwoord hebt!^^

Andere antwoorden (1)

Je provider kan ook CI+ modules leveren die je in je TV steekt (als die TV een CI+ slot heeft en is gecertificeerd door de provider). In die module steek je de smart card; feitelijk is het een mini-decoder die samenwerkt met je TV.
gvrox