Weet er iemand de originele titel ?

het gaat hem om een tv - serie waar er op een boot steeds opnieuw hilarische toestanden gebeurden, ik dacht aan "The doctors of St Swittens, maar daar kom ik niet achter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik denk dat jet Operation Petticoat bedoelt, zie onderstaande:

In 1977 kwam er een televisieserie geproduceerd door ABC uit onder de titel "Operation Petticoat" met John Astin als Sherman. De serie liep van 17 september 1977 tot 10 augustus 1979. De dochter van Tony Curtis, Jamie Lee, speelde de rol van verpleegster Barbara Duran. De serie hield het 32 episodes vol (22 in het eerste seizoen en 10 in het tweede). Vrijwel de complete cast werd vervangen in het tweede seizoen en nadat de kijkcijfers vervolgens sterk afnamen trok ABC de stekker uit het project. De Veronica Omroep Organisatie bracht deze serie in Nederland op TV in de jaren 80.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de originele titel heb ik dank zij jou gevonden, het gaat hem over "doctors down under". uit 1979 bedxankt voor de "onrechtstreekse" link.... daar jij de enige bent tot nog toe, krijg je van me "het beste antwoord"

Andere antwoorden (1)

Misschien bedoel je "The Love Boat".
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Love_Boat

http://www.youtube.com/watch?v=m_wFEB4Oxlo