Het kan nog gekker: op cartoon network wordt er om 6 uur s'ochtends weer uitgezonden, en op een andere zender waarvan ik de naam kwijt ben kunnen je kinderen om 2 uur s'nachts nog hun progamma;s kijken!
waarom? ik denk voor als ze midden in de nacht huilend wakker worden om hen wat te sussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Omdat de kleintjes dan nog wakker zijn. Vlak voor het naar bed gaan ff lekker in bad, kwartiertje tv kijken en dan... oogjes dicht en snaveltjes toe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een kinderprogramma rond deze tijd.
6 uur 's avonds naar sesamstraat kijken.
Is niet laat hoor 's avonds 6 uur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het dan nog geen kinderbedtijd is,lijkt me logisch. Hoewel,wel lastig als je al aan tafel zit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind 6 uur niet laat kunnen ze mooi nog even na eten rustig bijkomen
en dan kan je ook mooi zeggen als dit afgelopen is moet je naar bed.
14 jaar geleden
Omdat kinderen dan pas van de kinderopvang komen na 12 uur op de kinderopvang gezeten te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad mooie tijd voor de kleintjes voordat ze naar bed gaam. Tegenwoordig hebben ook veel mensen een tv aan tijdens het eten, bij ons thuis keken we altijd tekenfilms tijdens het eten. Of het nou goed is voor de opvoeding weet ik niet maar ze halen dan zeker weten veel kijkcijfers binnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de meeste kinderen dan nog niet op bed liggen en voor het slapen gaan nog net even dat ene programma mogen kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat onze kinderen dan in de regel nog op zijn.
Zij, die tv kunnen en mogen kijken, zijn nog wakker en over het algemeen nog in afwachting van mama of papa die nog moet thuiskomen van het werk.
Daarnaast ben je kind totdat je meerderjarig ben (18jr) dus dan zou ik zeggen; waarom niet? En kind van 10, 11, 12, 13 jaar wil ook "wijzer" worden en zijn type programma kijken.

Wees blij dat er tegenwoordig programma's bestaan zoals het klokhuis, het jeugdjournaal of een leuke kennis kwis. Vroeger was er alleen tv voor de jeugd op woensdag middag op nederland 2. (meer zenders dan 1 en 2 had je niet) en na de klok van vijfen was er geen "fu...." meer te zien. En denk je nu echt dat de jeugd toen al ging slapen?

Ik zelf schoof gewoon aan bij mijn ouders om het journaal te kijken of een ander programma. Gelukkig kon en mocht dat gewoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6 uur savonds vind ik persoonlijk niet laat,7 uur is een normalen kindertijd en nog even tv kijken en dan lekker slapen