Wat voor een soort geluidsinstallatie (alleen boxen) heb ik nodig? Ik wil er mijn tv en laptop (en eventueel andere apparaten) gemakkelijk op kunnen a

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wij hebben zelf bluetooth boxen die we erg handig vinden. wij kunnen in no-time onze telefoons er op aansluiten via Bluetooth. maar heb je bluetooth op je laptop?
(tv weet ik niet)

Antwoorden (2)

wij hebben zelf bluetooth boxen die we erg handig vinden. wij kunnen in no-time onze telefoons er op aansluiten via Bluetooth. maar heb je bluetooth op je laptop?
(tv weet ik niet)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met bluetooth verlies je wel kwaliteit t.o.v. met een kabel he.
Hij zou al een heel eind komen met wat splitters en AUX-kabels
Je kunt een 2.1 speakerset nemen in de kleur die past bij de apparatuur waar de speakers standaard staan. Koop daarbij een audio splitter kabel (3,5mm to 2x 3,5mm female) en een jack audio verlengkabel voor het aansluiten van de laptop, iPod, iPhone enz. Op die manier is er altijd een extra aansluitpunt naast de Tv en afhankelijk van de snoerlengte van de verlengkabel kan je de extra apparaten ergens anders plaatsen.

Dit is de meestgebruikte en goedkoopste oplossing voor wat je wilt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hieronder links voor een combinatie die goed kan. De audiokabels die je over het algemeen nodig hebt voor aansluiten van audio apparaten zitten in dat pakket.