Op zowel Nederland 1 als Nederland 3 is het Glazen Huis op verschillende momenten op de dag te volgen.

Elke dag brengen de NOS en BNN gezamenlijk een dagoverzicht van alle hoogte- en dieptepunten van de dag.

De hele dag live kijken gaat helaas niet met KPN digitenne omdat kanaal 101 niet in het zenderaanbod zit.