hoe heette dat programma weer over 1 miljoen op rtl?(zie omschrijving)

dat was een serie over dat iemand 1 miljoen had gewonnen en die broer van hem ook en diegene deed net of die dood was om geld te krijgen of zoiets. weet iemand hoe die heette.

Toegevoegd na 28 minuten:
Alfred van den Heuvel heeft erin gespeeld

Toegevoegd na 55 minuten:
de broer van hem was een dikke die ook wel bekend is. hij heeft een bekend gezicht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

De hoofdprijs en dat was sbs6. Maar het is bij een seizoen gebleven. Is wel op dvd.

Frans van Deursen heeft er een hoofdrol in gespeeld en die speelde ook in de Vlaamsche pot met dat restaurant. Daarin speelde Alfred van den Heuvel wel mee. In deze serie geloof ik niet.
Jack Wouterse speelde ook een hoofdrol en dat is die andere.

Toegevoegd na 6 minuten:
Correctie: Alfred van den Heuvel had in de Vlaamsche pot alleen maar een kleine bijrol als inbreker.

Toegevoegd na 21 minuten:
Stephan Evenblij dat is de man die wat steviger is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stephan_Evenblij

Alfred van den Heuvel speelt wel in Kinderen geen bezwaar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinderen_geen_bezwaar