Is er een manier om de Belgische slimste mens die straks bij Vt4 uitgezonden gaat worden in NL te volgen?

Voorheen werd het op Eén uitgezonden en straks op VT4. En Vt4 zit niet in het standaard pakket op de Nederlandse TV. Het is een super leuke en spannende quiz. En bovendien hou ik het soms niet droog van het lachen en leer ik veel over België.

En dan hoef ik geen gekke antwoorden als ga naar België verhuizen of kijk de Nederlandse versie. En er zal vast wel iets van een abonnement zijn die je af kunt sluiten maar als er gratis oplossingen zijn ? ? ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer dat er maar weinig antwoorden zijn gekomen, dat word dus you tube in de gaten houden.
Ik ga de vraag sluiten.

Antwoorden (1)

Op internet zijn heel veel sites te vinden waar ze zenders uit het buitenland live streamen. Succes.