Wanneer begint Hollands Got Talent weer?

Ik was net een beetje aan het googlen over Hollands got talent, ik zag dat iedereen zich al kan inschrijven voor hgt 2013 , maar iemand enig idee wanneer het dan begint (in 2013) ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

de inschrijving is al begonnen, dus er komt een nieuw seizoen

http://mediablogger.nl/web/show/id=34269/dbid=03/rtl-opent-nu-al-inschrijving-hollands-got-talent-2013/

de vorige seizoenen begonnen in juli

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland's_Got_Talent

dus vooralsnog lijkt me het aannemelijk dat HGT 2013 in Juli 2013 begint
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit jaar begon in maart dus ik zou niet weten waarom ze nu al oproepen dan terwijl ze het over een jaar gaan uitzenden. Begin 2013 lijkt me logischer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
rtl weet ook wat ze wil
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet wat ze wil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo, er zijn twee seizoenen in juli begonnen en in 2012 begon het in maart dus concludeer jij dat ze wel in juli zullen beginnen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat dat in de regel zo gaat met series ze beginnen ong in dezelfde periode per jaar. vandaar