Wanneer komen de Olympische Spelen op tv ?

Wanneer komen de Olympische Spelen 2012 op tv ? En op welke zender en hoelaat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ze komen op tv zo gauw de olympische spelen beginnen.

Je kunt op heel veel zenders olympische uitzendingen verwachten.
In Nederland vooral op de NOS.
Dingen die ze op tv niet uitzenden, kun je online bekijken. Ze zullen verschillende streams hebben, omdat er meerdere olympische onderdelen op dezelfde tijdstippen zullen plaatsvinden.

Naast de NOS kun je het op Belgie bij Sporza proberen. De Duitsers zullen het ook op een publiek net uitzenden, dan zijn er nog TV5, BBC etc.

Kortom: Ik denk dat het haast moeilijker wordt om geen olympische uitzendingen mee te krijgen dan wel.

http://nos.nl/os2012/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
NOS is geen zender maar een omroep ;-)

Andere antwoorden (2)

Op onderstaande site kun je zien wanneer de uitzendingen plaatsvinden en de tijd hiervan. Het wordt op Nederland 1 zeker uitgezonden.

http://www.olympischespelentv.nl/deelnemers-2012/programma-zaterdag-28-juli

Toegevoegd na 15 minuten:
Op zaterdag 28 juli 2012 komen de eerste uitzendingen op tv.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de olympische spelen beginnen op 27/7 met de openingsceremonie !
de olympische spelen beginnen 27 juli a.s.
om 21.50uur op ned.1 is een rechtstreeks verslag van de openingsceremonie.

uit de bron:
>>>De Olympische Spelen van Londen worden gehouden van 27 juli tot 12 augustus 2012.
Na de Olympische Spelen vinden ook de Paralympics plaats in Londen.
Dit evenement vindt plaats van 29 augustus tot 9 september 2012.
Op deze site kunt u veel informatie vinden over de Olympische Spelen van Londen 2012:

>>>Wilt u de datum van een evenement zoeken tijdens de Olympische Spelen? In ons Londen 2012 overzicht kun je alle onderdelen vinden.
Wilt u toegangstickets kopen voor Londen 2012?
Zoekt u nog een hotel, appartement of camping tijdens de Spelen?
Of vervoer naar Londen?
Informatie over het Holland Heineken House in Londen

http://www.olympischespelenlonden.nl/naar-olympische-spelen-londen-2012-reizen/data-londen-2012/