Hoe komt het dat niet alle afleveringen van goede tijden terug te vinden zijn op internet?

De afleveringen van 7 t/m 9 juli staan er niet bij en de afleveringen van 14 en 15 juli? Ligt dit aan mijn laptop of aan internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Geen van beiden. Dat ligt aan personen die kennelijk geen intresse hadden in die afleveringen om ze op internet te zetten. Mensen zetten filmpjes of afleveringen van tv op internet. Vaak als ze de filmpjes zelf waardevol vinden om op internet te zetten. Dus waarschijnlijk waren die afleveringen die jij mist niet boeiend genoeg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de mensen die ze op internet zetten dan ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ze toch op www.rtlgemist.nl terug vinden